Close

Wij raden u aan de laatste versie van uw browser te gebruiken. om ervoor te zorgen dat u toegang hebt tot alle prestaties en functies op onze website. U kunt mogelijk niet alle functies en opties van deze website gebruiken met uw huidige browser versie

Klik hierop om éen van de volgende browsers te downloaden: Microsoft Edge,Internet Explorer,Google Chrome,Mozilla Firefox,Apple Safari
Hoog Kwaliteit Ansichtkaarten Online Drukken Met GotPrint

Ansichtkaarten

Ansichtkaarten zijn één van de meest kosteneffectieve en populaire promotionele producten. U kunt ze bijvoorbeeld als directmail reclame inzetten om interesse te wekken bij uw klanten.

Hoge kwaliteit, full-colour, offset drukwerk verkrijgbaar. Maak een keuze uit verschillende lamineer opties en kies bijvoorbeeld voor afgeronde hoeken.

Upload Uw Ontwerp

Quick Designer

Advanced Designer

nl_NL:gp.content.designServiceCommonnl_NL:gp.content.postcardDesignServicePackageHome
  • nl_NL:gp.content.postcardSilverPackageDetail
  • nl_NL:gp.content.postcardGoldPackageDetail
  • nl_NL:gp.content.postcardPlatinumPackageDetail

Veel Gestelde Vragen

1. Is de Achterkant van de ansichtkaart voorgedrukt?

Bij het uploaden een ansichtkaart, de voor en achterkant van de ansichtkaart kunnen naar uw wens ontworpen worden als ze beiden blanco zijn. U zal zelf moeten beslissen van de achterkant van de kaart eruit zal zien . Als u liever een sjabloon op de achterkant heeft, zal dit moeten worden geüpload of ontworpen.

2. Wat is Afloop?

Afloop is de extra ruimte op het gedrukte product dat bedoeld is om te worden afgesneden als het product wordt bijgesneden voor de eindproduct afmetingen. Afloop betekent dat de kleuren en grafische elementen tot de uiterste rand “pagina afloop” van het sjabloon door moeten lopen , deze extra speling is nodig om witte randen te voorkomen.

Om ervoor te zorgen dat uw bestand voldoende afloop en printklaar is, kunt u onze Sjablonen downloaden.

3. Waarom ben ik ontvangen met een lage resolutie en pixelation e-mails?

Een lage resolutie afbeelding bevat een lager aantal punten, pixels of lijnen per inch. De afdrukkwaliteit van een lage resolutie afbeelding is lager dan die van een afbeelding in hoge resolutie, zoals het mist scherpte en fijne details. Dus, hoe hoger de dots per inch/pixels per inch, hoe groter de resolutie en hoe duidelijker de uiteindelijke afdruk zal zijn.

Uw oorspronkelijke bestand moet worden gemaakt met een resolutie van 350 dpi. Beelden uit het Internet hebben een lage resolutie van 72 dpi en zullen altijd korrelig zijn. Als aankoop van een afbeelding van een bron, moet u ervoor zorgen dat u een afbeelding met hoge resolutie van 350 dpi.Wanneer u beeldmateriaal koopt via royalty vrije websites, graag ervoor zorgen dat u de hoge resolutie afbeeldingen downloadt van 350dpi.

4. Moet ik kiezen voor een Handmatige Proefdrukof Instant Screen Proefdruk voor mijn Achterkant?

Wanneer u uw bestanden heeft geupload naar onze website ontvangt u een proefdruk van uw ontwerp. Dit is een voorbeeld van hoe uw ontwerp er uit komt te zien. Er zijn twee types proefdrukken beschikbaar; de Instand Screen Proefdruk en de Handmatige Proefdruk (zijn niet voor alle producten beiden beschikbaar).

Voor de Instand Screen Proof moet u controleren of uw bestanden printklaar zijn. U ontvangt gelijk een voorbeeld van hoe uw ontwerp eruit zal zien wat u kunt goed- of afkeuren. Uw bestanden worden vervolgens direct naar de printers gestuurd (zonder dat deze door ons gecheckt worden).

Voor de Handmatige Proefdruk kunt u uw bestanden uploaden en worden deze door ons gecontroleerd om vast te stellen of ze printklaar zijn. Als er problemen zijn, zullen we u hiervan op de hoogte brengen en kunt u uw bestanden aanpassen en opnieuw uploaden. Wij sturen u vervolgens een proefdruk voor u om goed te keuren.

5. Kan ik Achterkant hoeveelheden bestellen die niet op de website staan aangegeven?

Nee, u kunt uitsluitend aangegeven hoeveelheden op de website bestellen.U kunt meerdere artikelen bestellen om uw gewenste hoeveelheid te krijgen.

6. Wat is een herupload, en waar kan ik mijn nieuwe Achterkant heruploaden?

Wanneer wij problemen met u aangeleverde bestanden vinden sturen wij u een herupload link toe. Om uw proef te kunnen verwerken, vragen wij u om uw bestanden te corrigeren en opnieuw te uploaden. In de gestuurde email zit een herupload link inbegrepen, waarmee de bestanden automatisch worden bijgewerkt met de nieuwe.

7. Welke kleuren kan ik beter niet gebruiken bij mijn Achterkant ontwerp?

Wij adviseren minimaal gebruik van rood en blauw omdat dit de moeilijkste kleuren om te matchen zijn. Ook minimaal gebruik van donkere of harde kleuren op 100 g stock omdat de kleuren kunnen doorlopen.

8. Hoe lang moet ik wachten op mijn ansichtkaarten?

Druktijd is de tijd dat het duurt om uw bestelling te drukken. De specifieke tijd voor uw product kan op de Productie Tijd pagina gevonden worden.

De druktijd begint na de goedkeuring en verwerkte betaling van de bestelling. Wanneer er problemen met bestanden en/of betalingen ontstaan kan het voor vertragingen zorgen. t. Levertijd is afhankelijk van de bestemming.

9. Welke papiersoorten zou u aanbevelen?

De beste paperstock is afhankelijk van uw gebruik voor ansichtkaarten. U kunt onze drielagig Trifecta kiezen, voor een indrukwekkend dikte beschikbaar met een groen, rood of zwarte middenlaag op een 460g of 700 gsm "Smart White"papier. Dit papiersoort is ontworpen om diepte en een unieke uitstraling te geven. Het is gewoon de perfecte tool wanneer u een onvergetelijke indruk wilt maken.

Een papiersoort met een UV glans afwerking op het oppervlak van de voorkant van uw bestand is een uitstekende manier om de aandacht van uw klanten te grijpen, echter, is het niet aangeraden om UV Gloss voor de achterkant van uw ansichtkaarten te selecteren, want we kunnen het schrijven of stempelen niet garanderen op papiersoorten met UV glans. In het algemeen, kunt u schrijven op bestanden die een matte afwerking of glanzende afwerklaag hebben, toch is het zo dat wij het niet kunnen garanderen.

Wij raden u aan een gratis proefpakket aan te vragen en testen voordat u een bestelling plaatst.Aarzel dan ook niet om ons te contacteren mocht u vragen hebben. Onze klantenservice kan u helpen met het kiezen van het juiste papier voor uw ansichtkaarten.

10. Wanneer wordt het bedrag in rekening gebracht?

Wij brengen het bedrag in rekening, zodra de proefdruk is goedgekeurd. Dan zal uw status veranderen van "Nog Niet Betaald" naar "Betaald".